Szkolenia korporacyjne, seminaria i wykłady
Sport Management Polska oferuje możliwość przeprowadzenia autorskich szkoleń korporacyjnych, seminariów, wykładów.
Kompetencje SMP oraz bogate doświadczenie pozwalają na organizację szkolenia i przekazanie specjalistycznej wiedzy w takich dziedzinach jak: marketing sportowy, sponsoring, management, PR, konsulting, realizacja eventów. Oferta szkoleń korporacyjnych, seminariów i wykładów jest unikalną możliwością poznania rozwijającej się branży i wykorzystania jej we własnej działalności. *** Przykładowe projekty:
|
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|