Sport Management
Ko-sponsoring
Sport Management Polska oferuje możliwość skutecznego pozyskiwania partnerów biznesowych do prowadzenia wspólnych przedsięwzięć ale także tworzenia projektów ko-sponsorskich.

Dzięki bogatemu doświadczeniu SMP posiada szeroką wiedzę o marketingowych i reklamowych oczekiwaniach świata biznesu oraz potrafi od podstaw stworzyć dla każdego klienta nowy produkt sportowy.

Oferta skutecznego pozyskiwania ko-sponsorów i partnerów biznesowych jest usługą komplementarną - idealnie łączącą aspekty biznesowe ze sportowymi.

***
Przykładowy projekt:
Projekt - Ekspedycja Campus Syberia - Mongolia [2009] dla Euromark (marka Campus) i SONY
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje