Sport Management
Badania i analizy marketingowe
Sport Management Polska oferuje możliwość zaprojektowania i przeprowadzenia badań i analiz marketingowych.

Według filozofii SMP nowoczesne badania oraz analizy marketingowe stanowią istotny element prowadzonych działań oraz dostarczają niezbędnych informacji i wiedzy w procesie decyzyjnym.

SMP jest w stanie wykonać badania ilościowe (CAPI, CATI, CAWI) oraz badania jakościowe (IDI, FGI), które dostarczą materiał analityczny pomocny w poszukiwaniu efektywnych rozwiązań.

Na co dzień współpracujemy z największymi ośrodkami badań opinii publicznej. Wiele badań realizujemy zwłaszcza na panelu badawczym SportAnalytics.

Prezes SMP - Grzegorz Kita - przez ponad 15 lat był głównym konsultantem największego w Polsce badania sportowego - corocznego raportu "Sponsoring Monitor" opracowywanej przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia.

Wykonujemy także szereg badań BŁYSKAWICZNYCH (1,5-2 DOBY) omnibusowych (CAWI) przy użyciu narzędzia SPEED STUDY SMP

Oferta badań i analiz marketingowych dostarczy pełną wiedzę na temat zasadności planowanych i realizowanych działań promocyjno-reklamowych oraz pozwoli maksymalizować korzyści.



  Przykładowe projekty  

  • Sportowe podsumowanie roku 2020. Sportowiec Roku, objawienie roku, konflikt roku - badanie ogólnopolskie [I.2021]  CZYTAJ_WIĘCEJ
  • MMA. "Jak Polacy oceniają Marcina Najmana? Skandal na Fame MMA 8". Badanie ogólnopolskie [XI.2020]  CZYTAJ_WIĘCEJ
  • Tenis ziemny. "Wizerunek Igi Świątek. Polski tenis po sukcesie na French Open". Badanie ogólnopolskie [X.2020]   CZYTAJ_WIĘCEJ
  • Preferencje wyborcze kibiców piłkarskich. Badanie ogólnopolskie [VII.2020]  CZYTAJ_WIĘCEJ
  • Analiza oraz rekomendacja celowości zaangażowania TU Allianz Polska w KP Górnik Zabrze S.S.A. [2007]
  • "Polska piłka oczyma kibiców na rok przed EURO 2012" - wspólne badanie SMP i  instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia [2011]  CZYTAJ_WIĘCEJ
  • „Sytuacja w polskiej piłce nożnej w oczach kibiców” - SMP i  ARC Rynek i Opinia [2009] CZYTAJ_WIĘCEJ
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje