Badania i analizy marketingowe
Sport Management Polska oferuje możliwość zaprojektowania i przeprowadzenia badań i analiz marketingowych.
Według filozofii SMP nowoczesne badania oraz analizy marketingowe stanowią istotny element prowadzonych działań oraz dostarczają niezbędnych informacji i wiedzy w procesie decyzyjnym. SMP jest w stanie wykonać badania ilościowe (CAPI, CATI, CAWI) oraz badania jakościowe (IDI, FGI), które dostarczą materiał analityczny pomocny w poszukiwaniu efektywnych rozwiązań. Na co dzień współpracujemy z największymi ośrodkami badań opinii publicznej. Wiele badań realizujemy zwłaszcza na panelu badawczym SportAnalytics. Prezes SMP - Grzegorz Kita - przez ponad 15 lat był głównym konsultantem największego w Polsce badania sportowego - corocznego raportu "Sponsoring Monitor" opracowywanej przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Wykonujemy także szereg badań BŁYSKAWICZNYCH (1,5-2 DOBY) omnibusowych (CAWI) przy użyciu narzędzia SPEED STUDY SMP Oferta badań i analiz marketingowych dostarczy pełną wiedzę na temat zasadności planowanych i realizowanych działań promocyjno-reklamowych oraz pozwoli maksymalizować korzyści. Przykładowe projekty
|
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|