Marketing sportowy z Grzegorzem Kitą
Skorzystaj z wiedzy i 16 lat doświadczeń najbardziej znanego polskiego eksperta!
Dowiedz się jak osiągnąć sukces w marketingu sportowym. Podnieś efektywność własnych działań otrzymując unikalny dostęp do bogatej praktyki zawodowej. Grzegorz Kita na rynku marketingu sportowego pracuje już 16 lat i zrealizował ponad 300 różnorodnych projektów marketingowych. W tym czasie tworzył "złote lata" polskiego pływania, realizował projekt T-Mobile Ekstraklasa czy budował sprzedażowy i frekwencyjny sukces Runmageddonu. Był Dyrektorem Generalnym Legii Warszawa i wiceprezesem Polonii Warszawa. Zarządza grupą Sport Management Polska ale sprawuje także funkcję Przewodniczącego Rady Głównej Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich. Jest najczęściej cytowanym polskim ekspertem z zakresu marketingu sportowego. Wykłada na wyższych uczelniach i jest częstym gościem najważniejszych polskich konferencji i kongresów. Przeczytaj wiecej
Pamiętaj, że liczba miejsc jest ograniczona. Wielkość grupy jest mała (do 15os.) ponieważ Grzegorz Kita stara się nadać szkoleniom jak największy wymiar praktyczny i efektywnościowy. Mniejsza grupa umożliwia charakter dyskusyjny i częściowo warsztatowy. Podczas szkolenia dowiecie się Państwo:
Program szkolenia:
09:30 - 10:00 Rejestracja i poranna kawa
10:00 - 11:30 Marketing sportowy – dlaczego warto ?
11:30 Przerwa na kawę
11:45 – 13:00 Sponsoring – zagadnienia strategiczne
13:00 Przerwa na lunch
14:00 – 15:00 Analizy i badania sportowe. Dane o sporcie.
15:00 Przerwa na kawę
15:15 - 17:00 Efektywność i sukces sponsoringu sportowego! 50 case studies.
17:00 – 17:30 Indywidualne pytania i konsultacje dodatkowe
Data: 26 czerwca 2018 r. (wtorek)
Miejsce: Golden Floor Tower (budynek Warsaw Trade Tower), 32. piętro Warszawa, ul. Chłodna 51. Cena : 1400 zł + 23% VAT Liczba miejsc ograniczona (decyduje kolejność zgłoszeń) WARUNKI UCZESTNICTWA - REGULAMIN 1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego oraz dokonanie min. na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia opłaty w wysokości 1.400 zł + 23% VAT (lub jej odpowiedniej wielokrotności w wypadku uczestnictwa kilku osób z jednej firmy) na konto firmy: Sport Management Polska Grzegorz Kita. 1.1. Po otrzymaniu zgłoszenia wystawiona zostanie pro forma, która zostanie przesłana na podany adres e-mail. Na dokumencie pro forma zostanie podany numer rachunku bankowego do opłaty uczestnictwa. 1.2. Przy odwołaniu zgłoszenia później niż na 5 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia opłata za uczestnictwo nie podlega zwrotowi. Zgłoszony uczestnik ma prawo do przeniesienia swego zgłoszenia na następny termin o ile istnieje taka możliwość, ale nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Możliwe jest również zastępstwo zgłoszonego uczestnika. Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa. Odwołanie zgłoszenia i zmiana jego terminu wymaga formy pisemnej. 1.3. Ze względu na ograniczoną liczbę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń. 1.4. Cena szkolenia obejmuje wyłącznie: przeprowadzenie szkolenia, zapewnienie sali wykładowej, obiad oraz przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa. 1.5. Cena szkolenia nie zawiera kosztów dojazdu oraz noclegów i pobytu uczestników. 2. Sport Management Polska [SMP] zastrzega sobie prawo ewentualnych zmian w programie, zmiany miejsca szkolenia a także zmiany prelegentów, w tym w szczególności przedstawicieli świata sportu. 3. Oświadczam że jestem płatnikiem VAT i jestem uprawniony do otrzymywania faktur VAT. Upoważniam Sport Management Polska (SMP) do wystawienia faktury VAT bez mojego podpisu. Faktura VAT zostanie wystawiona po otrzymaniu opłaty kosztów uczestnictwa. 4. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SMP moich danych osobowych zgodnie z przepisami prawa o ochronie danych osobowych. Administratorem danych osobowych uczestników oraz płatników jest Sport Management Polska. Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora w celu świadczenia usługi organizacji szkoleń. Uczestnikom i płatnikom przysługuje prawo dostępu do treści dotyczących ich danych i ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne do korzystania z usług Administratora. 5. Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa, wyrażam na nie zgodę oraz zobowiązuję się do opłaty kosztów uczestnictwa. |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|