Programy sponsoringowe
Sport Management Polska oferuje możliwość kompleksowego tworzenia programów sponsoringowych.
Dzięki unikalnym kompetencjom SMP przygotuje szczegółowy, zgodny ze strategią marketingową firmy, program działań promocyjnych, reklamowych i PR. Wszechstronna znajomość rynku sportowego przez ekspertów SMP, pozwala na współpracę przy tworzeniu programów z najlepszymi produktami sportowymi w Polsce i Europie. W ramach usługi oferujemy następujące działania:
*** Przykładowe projekty:
|
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|