Sport Management
Nadzór nad realizacją świadczeń sponsorskich
Sport Management Polska oferuje nadzór nad realizacją świadczeń sponsorskich wynikających z umowy między podmiotami.

W toku wielu lat pracy SMP był odpowiedzialny za przygotowanie oraz realizację umów sponsoringowych na najwyższym poziomie. Liczne projekty wykonywane z partnerami zarówno sportowymi, jaki i biznesowymi pozwoliło pozyskać SMP unikalną wiedzę i umiejętności aranżowania skutecznej współpracy.

Oferta nadzoru nad realizacją świadczeń sponsorskich to kluczowa usługa.

Pełna realizacja zapisów umowy to gwarancja wiarygodności dla wszystkich stron, szansa na utrzymanie bardzo dobrych relacji oraz przede wszystkim efektywne wykorzystanie przysługujących praw oraz efektywna ekspozycja reklamowa znacznie zwiększająca marketingowe ROI.
 
***
Przykładowy projekt:
  • Sponsoring Polskiej Reprezentacji Narodowej w Pływaniu przez Bioton S.A.
  • Nadzór nad ekspozycją powierzchni reklamowych Telefonii Dialog S.A. podczas cyklu pływackich imprez Grand Prix (22 eventy)
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje