2 lipca 2019
SMP prowadzi komunikację totalną! ME w Starych Jabłonkach. Rozpoczęły się Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej plażowej a SMP rozpoczęło prowadzenie KOMUNIKACJI TOTALNEJ.
Tylko dzisiaj zespół komunikacyjny SMP wytworzył aż 42 mikrotreści! (nie licząc relacji/stories) - 9 postów na gł. profilu FB - 6 na wydarzeniu - 12 na Twitterze - 9 ważnych retweetów - 6 postów na Instagramie Wszystkie mikrotreści zostały dopasowane do specyfiki danego kanału (inne teksty, oznaczenia itp.) Wytworzone zostały także 2 informacje prasowe do zamieszczenia na platformie Accredito (osobno podsumowanie męskie i żeńskie) oraz jedna w mailingu (podsumowanie zbiorcze) Do tego wykonano szeroki przegląd materiałów zdjęciowych, zamawianie grafik, tworzenie specjalnych grafik szablonowych itp. Media i kibice mają się czym entuzjazmować i z czego czerpać! Co widać zresztą po reakcjach na treści i posty, zapytaniach o transmisje i bilety.. |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|