Sport Management
15 grudnia 2009
Aktywne i kreatywne działania promocyjne realizowane przez SMP powodują wzrost zainteresowania tą dyscypliną [...]
13 grudnia 2009
Gala KSW 12 osiągnęła wielki sukces marketingowy. Według AGB Nielsen Media Research transmisja w Polsacie i Polsacie [...]
1 grudnia 2009
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy [...]
30 listopada 2009
Na zakończonych Mistrzostwach Świata w Taekwon-Do ITF w Mar del Plata w Argentynie Polacy potwierdzili swoją silną [...]
25 listopada 2009
Podczas pobytu w Argentynie i Urugwaju - Prezes Zarządu Sport Management Polska (SMP), Grzegorz A. Kita – [...]
12 listopada 2009
Sport Management Polska (SMP) serdecznie zaprasza na oficjalny trening pokazowy „Złotej Drużyny” - [...]
10 listopada 2009
Sport Management Polska (SMP) zostało oficjalnym przedstawicielem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki w zakresie [...]
28 października 2009
Sport Management Polska (SMP) wspólnie z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia przedstawili pierwsze i jedyne w [...]
24 października 2009
Sukcesem zakończył się pierwszy w historii polski rajd pustynny – RMF Morocco Challenge. W rajdzie RMF [...]
22 października 2009
Sport Management Polska (SMP) został wyłącznym partnerem marketingowym Polskiego Związku Taekwon-Do. Umowa [...]
15 października 2009
Sześć polskich Mistrzyń Świata w Taekwondo ITF, multimedalistek, aktualnych i wielokrotnych mistrzyń Świata i [...]
2 października 2009
Po pokonaniu ponad 22 tysięcy kilometrów po drogach i bezdrożach Azji wyprawa Campus Syberia Mongolia [...]
2 października 2009
Sport Management Polska (SMP) została partnerem marketingowym pierwszego w historii polskiego rajdu pustynnego – [...]
9 września 2009
Na szkoleniu „Liderki w sporcie”, Grzegorz Kita, prezes SMP poprowadził wykład „Wystąpienia [...]
28 sierpnia 2009
Wyprawa Campus Syberia Mongolia Expedition 2009 wjechała na najtrudniejszy odcinek swojej trasy, czyli [...]
25 sierpnia 2009
Sport Management Polska (SMP) zajmie się działaniami PR dla marki Campus, wchodzącej w portfolio firmy Euromark [...]
20 sierpnia 2009
Sport Management Polska (SMP) zostało oficjalnym przedstawicielem i brokerem reklamowym największej europejskiej gali [...]
14 sierpnia 2009
Przy ogłuszającym dźwięku klaksonu kolejowego zamontowanego na dachu Land Rovera Discovery wyruszyła dziś z [...]
12 sierpnia 2009
Marka Campus została sponsorem głównym Ekspedycji Syberia Mongolia 2009, która wystartuje 14 sierpnia z [...]
6 lipca 2009
Sport Management Polska (SMP) został współorganizatorem oraz wyłącznym doradcą i partnerem marketingowym [...]
29 stycznia 2009
Jakie są opinie Polek i Polaków w kwestii wyboru trenera-selekcjonera reprezentacji Polski w piłce nożnej? [...]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje