Sport Management
8 grudnia 2011
Dla klienta [inf. zastrzeżona] Sport Management Polska wykonał rozbudowaną ekspertyzę projektu dot. [...]
30 listopada 2011
Dla Zakładu Infrastruktury Sportowej w Krakowie zrealizowany został unikalny projekt konsultingowo-szkoleniowy. [...]
16 listopada 2011
Bardzo wysoko ocenili uczestnicy szkolenia wystąpienie Grzegorza Kity podczas prestiżowych Warsztatów [...]
26 sierpnia 2011
W dniach 8-9 listopada 2011 r. odbędą się prestiżowe Warsztaty Sponsoring (sponsoring sportowy, muzyczny, rzeczowy, [...]
26 lipca 2011
Na zlecenie Sekretariatu ds. Euro 2012 Urzędu m.st. Warszawy, Sport Management Polska [SMP] lider rynku marketingu i [...]
20 czerwca 2011
Zakończył się finał krajowy turnieju koszykarskiego „Olimpijska Energa”. W rozgrywkach dziewcząt [...]
10 maja 2011
W dniach 10-11.05.2011 w Warszawie odbyła się VI Konferencja FARMAMARKETING A PRAWO. Miejscem eventu, który [...]
9 maja 2011
W poniedziałek, 9 maja w Hotelu Kyriad Prestige odbyła się konferencja prasowa poświęcona programowi [...]
1 kwietnia 2011
Energa - jedna z największych polskich grup energetycznych, wybrała Sport Management Polska (SMP) jako [...]
3 marca 2011
Dla koncernu BASF Sport Management Polska zrealizował innowacyjne szkolenie - „Fit for sales” [...]
10 lutego 2011
Polska piłka oczyma kibiców na rok przed EURO 2012 - wspólne badanie SMP i  instytutu badawczego ARC [...]
28 stycznia 2011
Wysokie oceny szkolenia - średnia 5,2 ! Uczestnicy bardzo wysoko ocenili jakość i poziom merytoryczny szkolenia. [...]
3 stycznia 2011
Po czteroletniej przerwie, Sport Management Polska [SMP] lider rynku marketingu sportowego powraca do organizacji [...]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje