Sport Management
3 października 2012
Na zaproszenie Stowarzyszenia Branży Eventowej, Grzegorz Kita został prelegentem Konferencji "EVENT=KASA. Czyli o [...]
24 września 2012
W ramach cieszącej się dużym powodzeniem usługi SMP "Sports Celebrity Management" - Tomasz Frankowski [...]
1 czerwca 2012
Zakończone zostały kilkumiesięczne prace dla największej europejskiej Strefy Kibica podczas Mistrzostw Europy w [...]
31 maja 2012
Odliczaj do EURO 2012 razem z PSPR. 31 maja Polskie Stowarzyszenie Public Relations organizuje w Warszawie [...]
23 maja 2012
SMP zorganizował i przeprowadził konferencję prasową dla Grupy Energa. W wyniku działań SMP konferencja spotkała [...]
11 kwietnia 2012
SMP przekonał Ewelinę Kobryn, jedyną Polkę występującą na parkietach zawodowej ligi WNBA, wicemistrzynię [...]
7 marca 2012
Energa Basket Cup, największy w Polsce program koszykarski dla dzieci ze szkół podstawowych, wkroczył w [...]
2 marca 2012
SMP oraz instytut badawczy ARC Rynek i Opinia przeprowadziły wspólny projekt badawczy - "100 dni przed EURO [...]
27 lutego 2012
Ponad 25 lat spędzonych na koszykarskim parkiecie, 637 rozegranych meczów, prawie 10 tys. zdobytych [...]
10 lutego 2012
Grupa Energa wybrała Sport Management Polska (SMP) do wsparcia działań komunikacyjnych związanych z turniejem [...]
6 stycznia 2012
Blisko 50 osób reprezentujących ponad 40 organizacji i klubów sportowych z terenu całego [...]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje