Sport Management
19 października 2014
Dwudniowy World Cup Event w klubie Plaża Kraków to w pewnym sensie wzór tego jak powinno wyglądać [...]
28 września 2014
Michał Kwiatkowski zdobył złoty medal w wyścigu ze startu wspólnego kolarskich mistrzostw świata, [...]
22 września 2014
Średnio 9,62 mln widzów obejrzało w niedzielny wieczór w Polsacie i Polsacie Volleyball 1 mecz finałowy [...]
31 sierpnia 2014
63 tys. kibiców na trybunach to nowy rekord Stadionu Narodowego! Tylu fanów siatkówki obejrzało [...]
23 sierpnia 2014
Rozpoczęła się kampania reklamująca Formułę 4G LTE Unlimited wprowadzoną do sprzedaży przez sieć Play. [...]
30 lipca 2014
W ramach kontraktu STS zyskał możliwość posługiwania się tytułem oficjalnego partnera reprezentacji Polski. Logo [...]
8 maja 2014
Zaprezentowano ofertę T-Mobile Usług Bankowych, wspólnego projektu T-Mobile Polska i Alior Banku [...]
7 kwietnia 2014
Ranking sponsorów, którzy zyskali najwięcej w kontekście medialności na polskim rynku, otwierają Grupa [...]
6 kwietnia 2014
Panczenista Zbigniew Bródka, złoty medalista tegorocznych igrzysk w Soczi, dostał pierwszy angaż w reklamie. [...]
18 lutego 2014
Konkurs w skokach narciarskich na dużej skoczni pokazywany był w sobotę 15 lutego br. między 18.43 a 20.46. [...]
28 stycznia 2014
Nowymi gwiazdami reklam Play są tenisiści Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz. W kampanii promują internet LTE. [...]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje