8 maja 2014
Robert i Anna Lewandowscy w reklamach T-Mobile Usługi Bankowe Zaprezentowano ofertę T-Mobile Usług Bankowych, wspólnego projektu T-Mobile Polska i Alior Banku zastępującego Alior Sync. Ambasadorami reklamowymi nowej marki zostali Robert i Anna Lewandowscy.
T-Mobile Usługi Bankowe obejmują takie usługi - oferowane przez Alior Bank - jak rachunek oszczędnościowy, lokaty, pożyczki, karta kredytowa i przeniesienie kredytów z innych banków. Nie ma opłat za założenie i prowadzenie konta, wydanie karty debetowej, wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą oraz krajowe przelewy wykonywane przez internet. Z oferty mogą skorzystać użytkownicy wszystkich sieci telefonicznych. Dodatkowe korzyści przygotowano dla klientów T-Mobile Polska. Nie ponoszą oni opłat za transmisję danych podczas korzystania z aplikacji mobilnej T-Mobile Usługach Bankowych na terenie Polski. Otwierając rachunek w nowej taryfie, abonenci sieci mogą od razu uzyskać dostęp do limitu kredytowego do wysokości tysiąca złotych na podstawie historii opłacania rachunków telefonicznych w T-Mobile. Klienci T-Mobile mogą też zyskać do 500 zł rocznie bonusu lub zwrotu za różnego rodzaju aktywności. Osoby płacące kartą debetową w telefonie NFC mogą otrzymać 5 proc. zwrotu wartości tych transakcji (maksymalnie 50 zł miesięcznie lub 500 zł rocznie). Klientom korzystającym z oferty limitu w koncie nie będzie naliczane oprocentowanie dla zadłużenia do 500 złotych. Osoby, które wezmą co najmniej 10 tys. zł pożyczki na minimum 24 miesiące otrzymają 50 zł zwrotu za każdą spłaconą w terminie ratę (maksymalnie 500 zł). Z kolei użytkownik, który otworzy rachunek w T-Mobile Usługach Bankowych oraz przeniesie numer do T-Mobile i wybierze abonament Comfort lub Premium, dostanie do 500 złotych „za transfer”. Ta pierwsza i ostatnia opcja jest prezentowana w kampanii reklamowej T-Mobile Usług Bankowych, której bohaterami są piłkarz Robert Lewandowski i jego żona Anna Lewandowska. |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|