Sport Management
31 grudnia 2010
Po czteroletniej przerwie, Sport Management Polska [SMP] lider rynku marketingu sportowego powraca do organizacji [...]
26 listopada 2010
Na zaproszenie Ambasady Litwy w Polsce oraz Stowarzyszenia Branży Eventowej, Prezes Zarządu Sport Management Polska [...]
13 października 2010
Zagadnieniom praktyki sportowej w warunkach nowej, wchodzącej w życie w dniu 16 października br. Ustawy o sporcie [...]
1 października 2010
SMP został partnerem merytorycznym Konferencji „Forum Prawa Sportowego” - wyjątkowego wydarzenia o [...]
20 września 2010
Gala KSW 14 okazała się przebojem ramówki telewizyjnej. Średnio 3,63 mln widzów oglądało w Polsacie [...]
3 sierpnia 2010
Rywalem Mariusza Pudzianowskiego na gali KSW 14 będzie Eric Esch znany jako Butterbean. Ważący aż 180 kg [...]
22 czerwca 2010
Kolejna udana realizacja - jeden z pierwszych polskich programów CSR opartych o sport - wykonany ! [...]
1 czerwca 2010
Sukcesem zakończyła się realizacja przez Sport Management Polska nowatorskiego i specjalistycznego projektu doradztwa [...]
8 maja 2010
Gala KSW 13 osiągnęła wielki sukces marketingowy. Według AGB Nielsen Media Research transmisja w Polsacie i Polsacie [...]
29 kwietnia 2010
Polski Koncern Naftowy ORLEN został Generalnym Sponsorem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. Umowa obowiązuje do [...]
7 kwietnia 2010
Sport Management Polska (SMP) na zlecenie Grupy Energa przygotował strategię komunikacji dla programu [...]
16 marca 2010
Sport Management Polska (SMP) przygotuje na zlecenie Południowego Koncernu Energetycznego (Grupa Tauron) strategię [...]
11 marca 2010
Sport Management Polska (SMP) w imieniu swojego partnera Federacji KSW serdecznie zaprasza na premierę kalendarza [...]
24 lutego 2010
Sport Management Polska (SMP) podpisał umowę z Grupą Allianz Polska (właściciel Górnika Zabrze) na [...]
22 lutego 2010
Sport Management Polska (SMP) przygotuje na zlecenie Grupy Energa strategię komunikacji dla programu „Olimpijska [...]
10 stycznia 2010
Sport Management Polska (SMP) zakończył kluczowy etap prac przewidzianych umową z Polskim Związkiem Lekkiej [...]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje