Sport Management
31 grudnia 2010
Legendarne szkolenie powraca - Nowoczesny marketing i sponsoring sportowy
Po czteroletniej przerwie, Sport Management Polska [SMP] lider rynku marketingu sportowego powraca do organizacji szkoleń z tego zakresu. Pierwsze szkolenie „Nowoczesny Marketing i sponsoring sportowy” odbędzie się 27 stycznia w Warszawie.

Dla uczestników przygotowano siedem interesujących modułów tematycznych a prelegentami będą największe autorytety polskiego rynku. Autorem programu i zakresu merytorycznego szkolenia jest Grzegorz Kita, ceniony specjalista i prekursor rozwoju rynku marketingu sportowego w Polsce.
 
Podczas seminarium swoją wiedzą podzielą się znani eksperci z dziedziny marketingu i zarządzania w sporcie. Wśród nich będą m.in. : Prof. dr. hab. Andrzej Sznajder - Kierownik Studium Marketingu Sportowego w Szkole Głównej Handlowej, Adam Czarnecki - Wiceprezes Zarządu ARC Rynek i Opinia oraz Grzegorz Kita - Prezes Zarządu firmy Sport Management Polska.

Specjalne wprowadzenie wygłosi Dariusz Szpakowski, znany komentator telewizyjny.
 
Jest to jedyne na polskim rynku szkolenie o tak wysokim stopniu specjalizacji i merytoryczności. Ma zdecydowanie charakter praktyczny i obfituje w szereg konkretnych rozwiązań, propozycji i case’ów. Specjalnym hitem szkolenia jest możliwość zapoznania się m.in. z pełnym i wieloletnim know-how SMP z zakresu marketingu sportowego, opartym na doświadczeniu z ponad 100 projektów.
 
W programie szkolenia m.in. :
  • co trzeba wiedzieć w ostatnim roku przed EURO 2012 ?
  • jak zwiększać efektywność działań sponsoringowych ?
  • dlaczego sport to skuteczna platforma komunikacyjna
  • jak efektywnie inwestować w reklamę sportową
 Ponadto:
  • dlaczego areny sportowe to komercyjne świątynie XXI wieku
  • jak uzyskać przewagę konkurencyjną używając do tego celu "sprytnych" narzędzi sportowych
  • dlaczego siatkówka jest popularniejsza od koszykówki a Artur Boruc od Tomasza Adamka
  • jak zbudować profesjonalny program sponsoringowy
  • rafy sponsoringowe – 37 case studies
 
 
„od A do Z”
Również sama linia programowa szkolenia jest wyjątkowa – stanowi swoistą linię produkcyjną gdzie każdy następny moduł jest konsekwencją poprzedniego a zarazem stanowi etap wyżej. Szkolenie jest także kompletnym zbiorem na temat wszystkich najważniejszych aspektów marketingu sportowego – autorsko skonstruowanym „od A do Z” tego sektora.
 
comeback
Szkolenie to także swoisty „comeback” po latach. Sport Management Polska był pionierem i organizatorem pierwszych tego typu, „legendarnych” już szkoleń w latach 2004-2006 (8 edycji). Spotykali się tam ówcześnie przedstawiciele największych polskich firm stawiających pierwsze kroki w marketingu sportowym. W kolejnych latach szkolenie zmieniło formułę z otwartej na zamkniętą i było realizowane jednostkowo, tylko dla klientów SMP.
 
Informacje o szkoleniu:
 
Data : 27 stycznia 2011 r.
Miejsce : Hotel Kyriad Prestige, Warszawa.
Czas trwania : jeden dzień, w godz. 10 - 17
 
Więcej informacji:
 
Sport Management Polska
01-687 Warszawa , ul. Lektykarska 25 lok.1
 
tel.+48 (22) 4993302
 
 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje