Sport Management
4 grudnia 2016
Prezes Kita został zaproszony na Kongres "Business without limits" do dyskusji w panelu pt. "Idea [...]
30 listopada 2016
Jutro rozpoczyna się Krajowy Kongres Infrastruktury Sportowej oraz Targi infraSPORT organizowane przez IAKS Polska. [...]
12 listopada 2016
Wszyscy chcą się zajmować tylko wielkim sportem.. A co mają powiedzieć małe kluby bez dostępu do zarządczego i [...]
19 października 2016
Wiele zjawisk występuje wokół klubów i stadionów ale kibice stają się coraz bardziej [...]
1 września 2016
Grzegorz Kita został zaproszony do studia Polsat News 2, żeby skomentować współczesną ekonomię [...]
26 sierpnia 2016
Prezes Kita został zaproszony jako panelista na Kongres Regionów - największe i najbardziej prestiżowe [...]
20 lipca 2016
W okresie obejmującym Mistrzostwa Europy w piłce nożnej we Francji oraz czas bezpośrednio przed i po mistrzostwach [...]
16 czerwca 2016
Prezes Kita został zaproszony do studia Polsat News aby oprócz aspektów marketingowych EURO 2016 [...]
13 maja 2016
Można fascynować się Barceloną, Bayernem, Manchesterem ale sport to nie tylko wielki sport. Istnieją też kluby [...]
9 maja 2016
Stadion FC Barcelony będzie miał sponsora tytularnego. Portal Wirtualnemedia.pl poprosił o komentarz do tej [...]
4 kwietnia 2016
Rozpoczęła się kampania reklamująca usługę Fair Play w taryfie Play dla Firm. Głównym bohaterem reklam [...]
2 marca 2016
Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska, został zaproszony do studia TVN24 BiS, żeby porozmawiać na temat  [...]
1 marca 2016
Kapitan siatkarskiej drużyny mistrzów świata, Michał Winiarski, został ambasadorem nowej linii żeli pod [...]
10 lutego 2016
Bohaterką nowej kampanii reklamowej marki odzieżowej Reebok, prowadzonej pod hasłem „Be more human”, jest [...]
2 lutego 2016
"Gazeta Wyborcza" przeprowadziła obszerny wywiad z Prezesem SMP - Grzegorzem Kitą o mistrzostwach Europy w [...]
22 stycznia 2016
Marka DAKO została Oficjalnym Partnerem Premium Borussii Mönchengladbach – czołowego klubu Bundesligi. [...]
12 stycznia 2016
Na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, na zaproszenie koła naukowego zarządzania sportem "Get [...]
1 stycznia 2016
Spółka CAN-PACK S.A. rozpoczęła współpracę z Camilą Giorgi - jedną z czołowych światowych [...]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje