16 marca 2010
Nowy klient Sport Management Polska ![]() Głównym celem programu będzie działanie z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz przygotowanie aktywności w zakresie kultury fizycznej i sportu, które mogłyby uczynić z PKE głównego animatora życia społecznego w regionie. Proces przygotowania programu poprzedzony zostanie szeroką i rzetelną analizą kapitału społecznego oraz bazy sportowej na terenie Jaworzna. Na tej podstawie przygotowany zostanie dokument zawierający autorskie koncepcje aktywizacji przedsięwzięć sportowych. Program CSR (Corporate Social Responsibility) „PKE dla Jaworzna” w swoim założeniu ma stworzyć nowe możliwości rozwoju obszaru Jaworzna a wdrożenie go w życie oddać w ręce mieszkańców szereg bardzo atrakcyjnych rozwiązań w zakresie kultury fizycznej i sportu zarówno na poziomie profesjonalnym jak i amatorskim. |
![]() |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|