Sport Management
26 listopada 2010
Druskienniki nową mekką polskich sportowców?
Na zaproszenie Ambasady Litwy w Polsce oraz Stowarzyszenia Branży Eventowej, Prezes Zarządu Sport Management Polska Grzegorz Kita, był gościem kilkudniowego wyjazdu studyjnego na Litwę.
 
Tematem wyjazdu było poszukiwanie nowych inwestycji oraz wspólnych obszarów biznesowych.

W wąskim gronie zaproszonych gości Sport Management Polska był jedyną firmą reprezentującą sektor sportowy.
 
Szczególnej uwadze poddana została koncepcja słynnego litewskiego kurortu Druskiennik jako potencjalnej bazy sportowej dla klubów sportowych i polskich reprezentacji. Ze względu na unikalny mikroklimat oraz dobrą bazę treningową Druskienniki mogłyby stać się cennym miejscem na obozy przygotowawcze jak też obozy posezonowe.
 
W ramach wizyty dokonano lustracji najważniejszych obiektów wraz z bazą sportowo-regeneracyjną.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje