30 kwietnia 2019
SMP realizuje ofensywę promocyjną piłki ręcznej plażowej! W poniedziałek konferencja prasowa w Olsztynie. W środę strefa promocyjna po drugiej stronie kraju - na Arenie Gliwice. Do tego szereg działań reklamowych i intensywna komunikacja w kanałach social media. To był intensywny kwiecień w pracach dla Związku Piłki Ręcznej w Polsce.
Sport Management Polska kontynuuje dynamiczne działania promocyjne w zakresie promocji polskiej piłki ręcznej plażowej. Promowana jest zarówno sama dyscyplina jak i lipcowe Mistrzostwa Europy w mazurskich Starych Jabłonkach. W Olsztynie wspólnie z Marszałkiem Województwa Warmińsko-Mazurskiego zorganizowane zostało duże spotkanie dla dziennikarzy, które wzbudziło znaczące zainteresowanie i wygenerowało ponad 20 publikacji prasowych. Z kolei na Arenie Gliwice, podczas meczu Polska - Niemcy (kwalifikacje EURO 2020) przeprowadzone zostały kompleksowe działania promocyjne: ☀️ Specjalna strefa i ekspozycja plażówki, aktywności i konkursy w strefie kibica (przy wejściu C) ☀️ stoisko promocyjne i rozdanych ponad tysiąc ulotek przy wejściu głównym (wejście A) ☀️ Katarzyna Masłowska, reprezentantka Polski w piłce ręcznej plażowej jako główny punkt programu w przerwie (konkurs dla kibiców) ☀️ kilka sekwencji reklam Mistrzostw na bandach elektronicznych ☀️ informacje spikera o Mistrzostwach *** Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej plażowej odbędą się w dniach 2-7.07.2019r. w Starych Jabłonkach koło Ostródy. Będą to największe mistrzostwa w historii tej dyscypliny (40 reprezentacji z 23 krajów) Tu można przeczytać ciekawy artykuł z olsztyńskiej Gazety Wyborczej o ME |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|