Sport Management
10 września 2023
Ekspert SMP zaproszony do studia TVP Sport
O tym, jak działa marketing sportowy i w jaki sposób "zbudować" sportowca w dzisiejszym świecie rozmawiali eksperci w programie "7 dni sport". Gościem w studiu TVP był m.in. Grzegorz Kita – ekspert od marketingu i konsultingu. W blisko godzinnym programie poruszono szereg ważnych zagadnień, istotnych zarówno dla młodych sportowców jak i uznanych gwiazd.

Dawno już sport przestał ograniczać się do tego, co na arenach. Będąc rozpoznawalnym, trzeba przygotować się na dopuszczenie widzów do większej lub mniejszej części swojej prywatności. Żeby zostać gwiazdą z prawdziwego zdarzenia, należy zarządzać tym w odpowiedni sposób.

Zapraszamy do obejrzenia materiału: Magazyn_7_Dni_Sport 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje