Sport Management
26 czerwca 2023
Sukces dużego eventu realizowanego przez SMP
Dla Grupy JSW zrealizowaliśmy Pierwszy Ekstremalny Bieg Górnika. Przedsięwzięcie trudne i wymagające dużego profesjonalizmu ze względu na swoją specyfikę i wielkopowierzchniowy charakter.

Event został wykonany w formule całościowej obejmującej nie tylko działania eventowe i logistyczne ale również komunikacyjne, marketingowe a nawet społeczne.

Przy KWK Borynia zostało wykonane rozbudowane miasteczko imprezy (włącznie ze strefą VIP i sektorem dla dzieci), natomiast trasy w większości zostały wykonane na hałdzie.

Event w liczbach:

- 1200 uczestników
- najdłuższa trasa miała 10km i 55 przeszkód
- 142 osoby pracowały przy tej imprezie (nie licząc wolontariuszy)
- ok. 40 ton sprzętu zostało dostarczonych na hałdę, aby zbudować trasę
- łącznie nakręcono ponad 500 GB materiału video
- czterech fotografów wykonało ponad 7000 zdjęć
- prawie 300 rodzin wzięło udział w serii rodzinnej (Family)


Bieg Górnika odbył się z okazji jubileuszu 30-lecia Jastrzębskiej Spółki Węglowej S.A. Uczestnicy zmagali się z trudami trasy na hałdzie należącej do KWK "Borynia-Zofiówka-Bzie".

Tu można obejrzeć film i materiały z biegu:
Bieg_Górnika_(Facebook)
 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje