26 czerwca 2023
Sukces dużego eventu realizowanego przez SMP Dla Grupy JSW zrealizowaliśmy Pierwszy Ekstremalny Bieg Górnika. Przedsięwzięcie trudne i wymagające dużego profesjonalizmu ze względu na swoją specyfikę i wielkopowierzchniowy charakter.
Event został wykonany w formule całościowej obejmującej nie tylko działania eventowe i logistyczne ale również komunikacyjne, marketingowe a nawet społeczne. Przy KWK Borynia zostało wykonane rozbudowane miasteczko imprezy (włącznie ze strefą VIP i sektorem dla dzieci), natomiast trasy w większości zostały wykonane na hałdzie. Event w liczbach: - 1200 uczestników - najdłuższa trasa miała 10km i 55 przeszkód - 142 osoby pracowały przy tej imprezie (nie licząc wolontariuszy) - ok. 40 ton sprzętu zostało dostarczonych na hałdę, aby zbudować trasę - łącznie nakręcono ponad 500 GB materiału video - czterech fotografów wykonało ponad 7000 zdjęć - prawie 300 rodzin wzięło udział w serii rodzinnej (Family) Bieg Górnika odbył się z okazji jubileuszu 30-lecia Jastrzębskiej Spółki Węglowej S.A. Uczestnicy zmagali się z trudami trasy na hałdzie należącej do KWK "Borynia-Zofiówka-Bzie". Tu można obejrzeć film i materiały z biegu: Bieg_Górnika_(Facebook) |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|