17 sierpnia 2015
Ponad 500 imprez i prawie 2 miliony widzów. Pięć lat ERGO ARENY. 18 sierpnia 2010 w hali na granicy Gdańska i Sopotu Polscy siatkarze pokonali ówczesnych Mistrzów Świata, reprezentację Brazylii 3:2. Tak zainaugurowała działalność ERGO ARENA – jedna z największych i najnowocześniejszych hal widowiskowo-sportowych w tej części Europy.
W ciągu 5 lat w ERGO ARENIE zorganizowano 533 imprezy, które obejrzało prawie 1 milion 800 tysięcy widzów! Dobrego zdania o obiekcie jest Grzegorz Kita – najlepszy w Polsce specjalista w zakresie marketingu sportowego i prezes Sport Management Polska. „ERGO ARENA to jeden z okrętów flagowych polskiego rynku wielkich obiektów widowiskowo-sportowych. Gdańsko-sopocka hala w pewnym sensie pozytywnie przemodelowała rynek obiektów widowiskowo-sportowych w Polsce. Nie tylko szybko zrealizowana została transakcja naming rights, ale przede wszystkim udowodniono jak dynamicznie i wszechstronnie można zarządzać takimi obiektami. Wielość imprez, ich różnorodność, często krajowy charakter oddziaływania to znaki firmowe tej areny” – kończy Grzegorz Kita 5 lat ERGO ARENY w liczbach: 533 imprezy 1 789 000 widzów Piąty rok działalności: 132 imprez 413 489 widzów 5 lat z podziałem na rodzaj imprez: Sportowe – 345 Koncerty – 72 targi, przedstawienia, show, konferencje - 116 Największa frekwencja: 98 000 – Finał Ligi Światowej w siatkówce – 6-10.07.2011 68 500 - Mistrzostwa Świata w siatkówce – 1-7.09. 2014 35 000 – Disney On Ice: Świat lodu – 21-23.11.2014 23 000 – Halowe Mistrzostwa Świata w lekkoatletyce – 7-9.03.2014 15 000 – Sopot Top Trendy Festival – 25-27.05.2012 13 000 – Lenny Kravitz – 8.08.2015 13 000 – Iron Maiden – 4.07.2013 Więcej: Sukces ERGO ARENY |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|