Sport Management
9 września 2020
Gorący temat reprezentacji! Grzegorz Kita obszernie dla Wirtualnej Polski.
Jak ocenia wizerunek Jerzego Brzęczka? Redakcja WP Sportowe Fakty zapytała o opinię Grzegorza Kitę, prezesa SMP.

Reprezentacja Polski gra słabo, kibice nie chcą jej oglądać i domagają się zwolnienia selekcjonera.
Najpierw była porażka 0:1 z Holandią, która obnażyła wszystkie problemy polskiej kadry. Po niej Jerzy Brzęczek powiedział, że "patrząc na przeciwnika i okres, jeśli chodzi o zachowanie taktyczne i poruszanie się piłkarzy, jest zadowolony". Selekcjonera bronili niektórzy eksperci oraz przedstawiciele PZPN-u, ale jego słabych notowań u kibiców nie poprawiło nawet zwycięstwo nad Bośnią i Hercegowiną. 

- W tej chwili wizerunek Jerzego Brzęczka jest zły i słaby jednocześnie, ale trudno do końca oszacować skalę zjawiska - mówi nam Grzegorz Kita, ceniony ekspert ds. marketingu i konsultingu sportowego. - To związek przyczynowo-skutkowy. To nie tylko sytuacja bieżąca i prognozy przyszłości, ale też wszystko, co wydarzyło się wcześniej - dodaje. 

Więcej:
https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/899140/slabe-notowania-selekcjonera-i-spadek-ogladalnosci-meczow-reprezentacji-wizerune
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje