Sport Management
19 lutego 2021
Specjalista z SMP komentuje temat przejęcia klubu VERVA Warszawa
"Transakcje nabywania klubów są skomplikowane. To dla inwestorów wielkie możliwości ale i ryzyka. Pracujemy w tym obszarze już prawie 20 lat. W wielu przypadkach wyboista ścieżka zaczyna się dopiero od momentu przejęcia klubu choć wydawałoby się, że już sam proces kupna jest pracochłonny i najeżony rafami"

W rozmowie z Przegląd Sportowy potencjalne przejęcie klubu siatkarskiego VERVA Warszawa Orlen Paliwa komentuje Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska.

Link_do_materiału


#konsultingsportowy #kupnoklubu #duediligence PKN ORLEN S.A. #Verva #Warszawa #siatkówka
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje