Sport Management
17 listopada 2021
Wydarzenia sportowe w kontekście promocji turystyki
Na zaproszenie Polskiej Organizacji Turystycznej, prezes SMP Grzegorz Kita poprowadził wykład i szkolenie na Forum POT-ROT-LOT we Wrocławiu. To najważniejsze, coroczne spotkanie polskich regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych.

Tematem wystąpienia były imprezy i wydarzenia sportowe jako narzędzia, bodźce, produkty dla wsparcia turystyki i rozszerzania oferty turystyczno-sportowej.

"Produkty sportowe" mają duży potencjał do promocji turystycznej, nawet tej o wpływie i charakterze mikroekonomicznym. Przy czym nie chodzi tylko o największe imprezy ale o setki imprez i zawodów sportowych odbywających się lokalnie i regionalnie.





#PolskaOrganizacjaTurystyczna #turystyka #POT #szkolenia
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje