Sport Management
12 kwietnia 2022
Ekspert SMP w obszernej rozmowie ze Sport.pl
- Awans Igi Świątek na pierwsze miejsce w rankingu WTA zmienia w radykalny sposób jej sytuację marketingowo-sponsoringową. To rodzaj totalnej rewolucji w jej życiu, zmiana statusu na globalny. Numer jeden to numer jeden - mówi dla Sport.pl Grzegorz Kita, specjalista marketingu i konsultingu sportowego.

Zdaniem Grzegorza Kity, team Igi Świątek ma dziś najwięcej do ugrania dla tenisistki na rynkach globalnych. Została nie tylko numerem jeden na świecie, ale także osiągnęła to w kapitalnym stylu - wygrywając trzy imprezy rangi WTA 1000 z rzędu.

- Iga Świątek już jest polską marką eksportową klasy premium, ale ma papiery, by stać się też marką globalną - mówi prezes Sport Management Polska.


Zapraszamy do przeczytania artykułu:
https://www.sport.pl/tenis/7,64987,28327625,radykalna-zmiana-u-igi-swiatek-ekspert-zasadne-sa-porownania.html 
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje