Sport Management
21 października 2022
Kongres w Zakopanem z udziałem SMP
Na Europejskim Kongresie Sportu i Turystyki w Zakopanem, Grzegorz Kita - szef Sport Management Polska wziął udział w dwóch panelach dyskusyjnych:

- Jak efektownie i efektywnie pokazywać wydarzenia sportowe?
- Cała Polska biega - jak skutecznie łączyć przyjemne z pożytecznym?

Szczególne zainteresowanie wywołał panel "Jak efektownie i efektywnie pokazywać wydarzenia sportowe?". Marian Kmita z Polsatu i Marek Szkolnikowski z TVP prezentowali nadawców i nabywców praw transmisyjnych. Leszek Miklas ze LivePark i Maciej Kowalski - to technologie i warsztat realizacyjny. Ekspertowi z SMP przypadło w udziale podejście strategiczne, konsultingowe i niejako reprezentowanie potrzeb i oczekiwań konsumentów.

Niektóre z tez prezesa Kity trochę chyba zaskoczyły widownię.
Głównie ta o zwiększającej się roli nadawcy w podnoszeniu jakości widowiska poza tradycyjnym obszarem działań nadawców (moderowanie widowni, szersze inwestycje w wystrój pola zawodów/ekspozycji) czy o promowaniu wydarzeń sportowych poprzez jeszcze bardziej zaskakujące, przyciągające uwagę działania ale nie związane tylko ze sportem.

Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje