Sport Management
27 października 2013
Star-Typ Sport wybiera SMP do realizacji eventu podczas hitu kolejki TME
W dniu 27.10.2013r (niedziela) w Poznaniu, podczas hitu 13.kolejki T-Mobile Ekstraklasy - Lech Poznań – Legia Warszawa, Sport Management Polska przygotował moc przedmeczowych piłkarskich atrakcji dla kibiców „Kolejorza”.

SMP był odpowiedzialny za produkcję eventu – Strefa Kibica STS dla marki Star-Typ Sport (STS) – sponsora strategicznego Lecha Poznań.

Już na cztery godziny przed meczem, kibice Lecha Poznań mogli spędzić czas korzystając z bezpłatnych atrakcji znajdujących się w strefie kibica STS. Oprócz różnorodnych piłkarskich atrakcji, na kibiców „Kolejorza” czekało mnóstwo konkursów z bardzo atrakcyjnymi nagrodami. Do wygrania były m.in. – koszulka meczowa Lecha Poznań z autografami wszystkich zawodników, dwie koszulki meczowe Lecha, szaliki, czapki, bilety na mecze Lecha oraz wiele innych cennych nagród.

Kibiców „Kolejorza” bawiących się w strefie STS odwiedzili również piłkarze Lecha Poznań – Mateusz Możdzeń oraz Daylon Claasen. Wspólnie z wybranymi kibicami stworzyli dwie drużyny, rywalizujące ze sobą w konkursach organizowanych na siłomierzu kopaczu oraz symulatorze rzutów karnych.

Podczas trwania strefy kibica STS (godz. 14.00 – 18.00), bawiło się w niej ponad 2000 kibiców Lecha Poznań.

- Super, że STS wprowadził przedmeczowe atrakcje dla kibiców. Jako nasz sponsor nie tylko wspiera klub, ale również daje kibicom możliwość przedmeczowej zabawy. Oby tak dalej – tak podsumował event Michał, jeden z wielu kibiców Lecha Poznań, którzy doskonali spędzili czas korzystając z przedmeczowych atrakcji strefy kibica STS.
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje