Sport Management
15 stycznia 2015
Grzegorz Kita prelegentem na konferencji Pulsu Biznesu
Dlaczego warto inwestować w sport?

W Hotelu Marriott w Warszawie odbyło się sympozjum "Sport & Biznes. Najlepsze praktyki w marketingu sportowym"

Prezes Kita wygłosił wystąpienie na temat szczególnie wymagający:  "Podstawowe cele nowoczesnego sponsoringu sportowego". W ramach prelekcji zostały poruszone zagadnienia:
  • Jak zbudować z sukcesem strategię sponsoringową?
  • Marketingowy wachlarz korzyści oparty na marketingu sportowym
  • Meandry wyboru produktu sportowego
  • Błędy i rafy sponsoringowe
  • Magia wielkich liczb – sport na świecie
Wystąpienie zostało doskonale przyjęte przez uczestników, szczególnie przez przedstawicieli marketerów, dla których szczególnie ważne były praktyczne elementy działań sponsoringowych.

Więcej...
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje