15 stycznia 2015
Grzegorz Kita prelegentem na konferencji Pulsu Biznesu Dlaczego warto inwestować w sport?
W Hotelu Marriott w Warszawie odbyło się sympozjum "Sport & Biznes. Najlepsze praktyki w marketingu sportowym" Prezes Kita wygłosił wystąpienie na temat szczególnie wymagający: "Podstawowe cele nowoczesnego sponsoringu sportowego". W ramach prelekcji zostały poruszone zagadnienia:
Więcej... |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|