7 marca 2015
Polski Drift chłonie wiedzę od Prezesa Kity Jedna z najbardziej dynamicznych i ekscytujących dyscyplin sportowych jaką jest drift postanowiła skorzystać z wieloletnich doświadczeń i wiedzy Grzegorza Kity.
Grzegorz Kita został zaproszony na inaugurującą sezon konferencję organizacji Drift MASTERS GRAND PRIX. W prawie trzygodzinnym wykładzie przedstawione zostały zagadnienia nowoczesnego marketingu sportowego, współpracy ze sponsorami, technik sprzedażowych sukcesów sportowych. |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|