24 czerwca 2017
Szkolenie z marketingu sportowego dla klubów z Kujawsko-Pomorskiego Prezes SMP, Grzegorz Kita, jest znany z tego, że jeśli tylko może to chętnie pomaga mniejszym podmiotom i organizacjom sportowym w ich rozwoju sportowym. Jeśli jest w stanie skorelować swoje plany wyjazdowe z pobytem w danym regionie to z przyjemnością podejmuje się projektów szkoleniowych i edukacyjnych.
W poniedziałek, do późnego wieczora, Pan Kita na zaproszenie prężnie działającego Włocławskiego Centrum Organizacji Pozarządowych prowadził szkolenie z zakresu marketingu sportowego ze szczególnym uwzględnieniem aspektu tworzenia ofert sponsoringowych i działań pro-sponsorskich. Oczywiście w kontekście lokalnym i regionalnym. A było o czym mówić i o czym dyskutować ponieważ szkolenie trwało aż 8h zegarowych.. W szkoleniu wzięli udział przedstawiciele kilkunastu podmiotów - prezesi, właściciele, osoby zarządzające lokalnymi, mniejszymi podmiotami sportowymi z różnych dyscyplin i na różnych etapach rozwoju. Codziennie dzielnie biorących na siebie trud utrzymywania i działania klubów w mniejszych społecznościach. Dynamiczni animatorzy lokalnego sportu. Wśród nich reprezentowany był szeroki przekrój dyscyplin, w tym np. :
Więcej_można_przeczytać_w_lokalnych_mediach. Zapraszamy. Przykłady podobnych szkoleń: ► Szkolenie dla TS Wisła Kraków. Marketing, komunikacja, PR, zarządzanie, sponsoring. Kraków 2020r. Czytaj_więcej ► Szkolenie z zarządzania i marketingu dla małych klubów sportowych ze Śląska. Rybnik 2016r. Czytaj_więcej ► Zachodniopomorskie chce uczyć się od Grzegorza Kity. Szczecin 2012r. Czytaj_więcej |
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
|
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
|