Sport Management
19 marca 2019
Związek Piłki Ręcznej w Polsce (ZPRP) rozpoczyna współpracę ze Sport Management Polska (SMP). Celem umowy [...]
23 lutego 2019
Z dumą reprezentują Polskę na arenach międzynarodowych. Zdobywają tytuły Mistrzów Świata i Mistrzów [...]
27 stycznia 2019
Na prestiżowych, podyplomowych studiach Zarządzania w sporcie, Grzegorz Kita prezentuje doświadczenia dotyczące [...]
10 stycznia 2019
Ponad sto tysięcy zdjęć i 111 różnych eventów! Takie są wyniki FitFot w 2018r. To nadal [...]
Sport Management Polska jest autorem promocyjnego sukcesu polskiego pływania. W latach 2005-08 SMP był wyłącznym przedstawicielem Polskiego Związku Pływackiego w zakresie marketingu. Oprócz promocji dyscypliny firma stworzyła także dwa, wielkie programy sponsoringowe -dla Bioton S.A. oraz Telefonii Dialog S.A. [2005-08]
Sport Management Polska we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia opracował na zlecenie Grupy Tauron unikalną metodologię badawczą. Zrealizowana na poziomie standardów światowych, metodologia służy do doboru, planowania, analizowania i raportowania efektywności działań sponsoringowych [2009]
agencja marketingu sportowego, marketing sportowy agencje szkolenia katowice szkolenia bhp katowice